Monday, October 10, 2022

Bugünüm

Deniz Börek (Mecidiyeköy): 2 Poğaça = 10 ₺ + Bardak Çay = 5 ₺ 

Şirket Espressolab: Ufak Filtre Kahve = 24 ₺

Zorlu Starbucks: Tall Filtre Kahve = 24 ₺

Öz Adıyaman Çiğ Köfte (Ortabayır): Dürüm 15 ₺ + Büyük Mis Ayran 7,5 ₺

Macrocenter: Hamidiye Su 1,5 lt. X 2 = 6 ₺ + By İzzet Antep Fıstığı 200 gr. = 70 ₺

Beşiktaş'ta Tekel: Bremen Bira X 4 = 80 ₺


Rossmann (Kampanya Haftası)

Laudatio Çekilmiş Filtre Kahve 500 gr. = 75 ₺

Domol Islak Temizlik Bezi Çok Amaçlı, Limon Kokulu 50 adet = 14,75 ₺
 
Pure Pamuk Islak Havlu 90'lı = 9,75 ₺

Colgate Ağız Bakım Suyu 100 ml. = 11,50 ₺

TOPLAM = 111,00 ₺

16 comments:

  1. rossmann'ı çaktım. yorumlar gelecek.

    ReplyDelete
  2. sen ve ıslak ilaçlı havlu bağamlılı..

    ReplyDelete
  3. abi evet ıslak havlular, mendiller vb. zaafım var. itiraf ediyorum artık.

    ReplyDelete
  4. evde şu an stokta 8 paket ıslak havlu var. çeşitli zamanlarda indirimdeyken nasılsa lazım olacak diye satın alınmış...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...

      ıslak temizlik bezinden kaç tane var peki. çok amaçlı

      Delete
    2. ona ilk kez girdim. umarım o da bağlılık yapmaz.

      Delete
  5. bremen bira şu an türkiye'de fiyat/kalite olarak açık ara en iyi ürün bu arada. çikolata falan 20 tl artık.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kafeye oturup insanı 10-15 dakika idare edecek kahve içmek 25 tl
      parka oturup insanı 20-30 dakika idare edecek bremen bira 20 tl

      Delete
    2. ya bremen ya kırmızı içiyorum. stratejik olarak.

      acil durum varsa çaresiz kırmızı açıyorum.

      ekstrem bi durum yoksa bremen.

      22ye satan yerleri görünce.. gözlerime kan bürünür..

      Delete
    3. bir başlık açmıştım. 22'ye satan orçları afişe listesi. o başlığı bulup oraya not al onları.

      Delete
    4. acil durum ve ekstrem durum detaylarini dinlemek icin yasiyorum

      Delete
    5. ciğer avrupa'da da hayat çok pahalandı diyorlar... öne çıkan zamları biloga girmen gerekiyor.

      Delete
    6. bir haftadir amerikadayim. burdaki pahaliligin boyutu tamamen cildirmis durumda. yedigim her seyin fisini sakladim baslik sov olcak herkes hazirlasin kendini

      Delete
    7. daha 24 saat dolmadan içme stratejimi darma duman eden bi haber...

      kırmızı bremen stoklarda..

      30 lira. 7 alkol.

      Delete
    8. ciger amerikadan moonshine mayası getir. kaçak içki üreticez.

      Delete
    9. amerika baslik sovu muthis yalan ettim. topladigim tum fisleri de attim

      Delete