Monday, May 30, 2022

Bira

Efes Malt Kutu: 21 --- 27



8 comments:

  1. ötv zammı yüzde 25. toplam fiyata etkisi yüzde 15-20 arası olur dediler. yüzde 28 oldu. cidden...

    ReplyDelete
  2. Blue 26ya satti. Uruya eski fiyattan veriyomus biralari.

    ReplyDelete
  3. Erdoğan: Sigaradaki vergileri devamlı artırıyoruz. Hem sulu da artırıyoruz hem sigarada artırıyoruz. Hayret! Aç, sefil geziyor ama onu almaktan geri durmuyor. Rakıyı almaktan, birayı almaktan geri durmuyor

    ReplyDelete
  4. Sahilde adamin teki yanima gelip amsterdam mi iciyorsunuz dedi. Efes iciyorum dedim. Amsterdam iciyor olsaniz fazla amsterdamim vardi onu verecektim diyip gitti. 35 tl eklendi zararlara.

    ReplyDelete
  5. bu arada zaten zamlar gelince efes'in kendi kataloğu malt şişe 24,50+depozito olacak demiş. ilk günler her yer 27'den sattığı için şimdi 25'e falan satan yerlere indirimli diyoruz da değil yani.

    süpermarket zincirlerinde de depozito dahil 25,50'ye satılıyor zaten.

    ReplyDelete
    Replies
    1. her zamda bira fiyatlarında asla sekmeyen rutin: ilk hafta geçirebildikleri kadar geçiriyorlar. sonra optimum piyasasını buluyor fiyatlar.

      Delete
  6. Karfur malti 27den vermeye devam

    Tekellerde bremen bulmak imkansiz 2 gunluk bi sansasyon yarattilar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu yorumu yaptiktan tam 10 saniye sonra imparatora daldim kutularla bremen gelmis dolaba yukluyolardi. Got olma rekorumu kirdim sanirim.

      Delete