Sunday, February 17, 2019

Market Teftiş (Açıklamalı)

Uzun süre sonra detaylı bir market alışverişine çıktım. Migros, Macrocenter ve Özdilek gezildi. Gördüklerim şok edici. Enflasyon artışı hızla devam ediyor. Yıllık enflasyon en az yüzde 50. Ciddiyim. Kanıtlayacağım.

Sarı Buğday Ekmeği 3.25 TL (birkaç hafta önce 3 liraya almıştım.)

Meze Reyonu Çiğ Köftesi 22 TL/kg (DEİK'te çalışırken 18 liraydı.)

Meze Reyonu Mercimek Köfte 45 TL/kg (28 Temmuz'da 35 liraymış.)

Nivea Yüz Yıkama Jeli 33 TL (bu tarz ürünler sürekli yüzde 50 indirime girdiği için 10-12 lira arasında alıyordum. Şu an indirimde yakalasam bile süper pahalı.)

Tahsildaroğlu Ezine Peyniri 40 TL (25-30 arasıydı.)

Tahsildaroğlu Koyun-Keçi Ezine Peyniri 52 TL (30-35 arasıydı.)

Bahçıvan Taze Kaşar 40 TL (25-30 arasıydı.)

Altınkılıç Lüks Eski Kaşar 90 TL (Yazın 80 liraydı.)

Naloğlu Trakya Kaşar 52 TL (45 gibi bi şeydi yazın.)

Guiness Bira 16.50 TL (12-13 idi galiba)

Efes Malt 9.25 TL (yılbaşında 8'den 8 buçuğa çıkmıştı. Tekeller 9 küsür yapmıştı. Marketler de oraya çekmiş şimdi. Tuhaf.)

Efes Tombul 10 TL

Tuborg Amber 8.50 (en tuhafı bu. yılbaşı zammından etkilenmemiş. tutmadı galiba.)

Ruffles 145 gr. 5 TL (sürekli gramaj düşürüyorlar. Noel'de 175 gramı 5 liraydı.

Bir de kitapçı gezdim. O konuya hiç girmiyorum. Orta kalınlıkta kitaplar 40 lira.

2 comments:

  1. eski fiyatları net tarih ve fiyat belirterek düzenlicem. herşey açıklığa kavuşacak.

    ReplyDelete